Otillräcklig

Just nu sitter jag i soffan och känner mig lite otillräcklig. Det är väl så ibland. Och jag tror att det måste få vara så. Liksom, det är okej. Självklart ska man inte gå runt och känna sig otillräcklig hela tiden, då måste man verkligen jobba med det. Men, ibland tycker jag kanske att man måste tillåta sig själv att känna att man inte är tillräcklig. Det behöver ju inte betyda att man inte är det. 
 
Häromdagen ( är det ett ord? ) klippte jag mig förresten. Håret. Jag vill egentligen ha långt hår för jag känner mig mycket finare i det. Men jag antar att det också har att göra med att män oftast tycker att tjejer är snyggare i långt hår. Det är ju egentligen sorgligt, att snubbarna i världen har lyckats övertala mig att jag borde ha långt hår. Aja. Jag var i alla fall tvungen att klippa mig för att det var så himla slitet. Inte jättemycket, men för mig känns det ganska mycket. Så nu känner jag mig typ fulare? Gud vad skevt. Jaja, hejhopp-gummisnopp. 
Allmänt | |
Upp