Kostvanor

Dags att ändra på mina kost -och träningsvanor! De har nämligen varit hemska sedan jag flyttade hit för någon månad sedan. Jag ska därför skriva allting jag äter här i bloggen, bara för att jag själv ska få en överblick och faktiskt ha koll på vad jag äter. Det här handlar verkligen inte om att jag inte tänker tillåta mig själv att äta en glass en varm sommardag, eller ta en öl på stranden, men jag kan inte trycka i mig sådant varje dag, för det funkar inte. 
 
Imorgon ska jag inte äta någon kaka, trots att jag precis köpt ett paket. Om jag blir lite hungrig får jag ta en frukt eller en morot. Från och med nu börjar det, det ska bli som det var nu! Alltså, jag ska försöka äta så nyttigt som möjligt, och röra på mig mycket, för att min kropp mår bra av det. Imorgon ska jag äntligen fixa gym-kort också. Vi börjar nu då. Jag håller på att fixa middag nu. Det blir lite spenat, kokt broccoli med bönor, lite tomat och tomatsås med peppar och salt. Om jag inte blir mätt på det så äter jag en morot också. Slut på meddelandet! 
Allmänt | |
Upp