ledig dag

Tjolahopp tjolahej! 
 
Ciutadella, parken där jag chillade lite igår.
 
Idag är jag ledig. Vet inte om jag skrivit det tidigare men jag är ledig fredagar och lördagar. Vad har jag gjort idag då? Jadu, inte särskilt mycket alls. Men det är skönt att bara vara hemma. Det känns som jag gör saker hela tiden: träffar människor, är på stranden, dansar, och så vidare och så vidare. Jag var hursomhelst till gymmet i morse, eller i förmiddags snarare, vid 12-tiden, haha. Det var najs. Fokuserade lite på bröst och triceps, lite mage och sedan avslutade jag med några intervaller på springband. Löpband? Vet inte vad det heter, men det är skitsamma, hehe. 
 
Efter att jag kommit hem från gymmet har jag inte gjort mer än att duscha, tvätta och laga mat. Det är väl ändå ganska bra gjort? Man behöver inte göra saker hela jävla tiden. Det behöver man påminna sig själv om! Dagens samhälle verkar tycka att man konstant ska ha någonting planerat, och har man inte det, då är man en misslyckad person. Så tycker i alla fall jag att det känns som att det är nu för tiden. Nuförtiden? Ja, nuförtiden stavas det. Tror jag åtminstone. Haha. 
 
Just nu chillar jag i soffan och väntar på att tvätten ska bli färdig. Sedan ska jag hänga upp den på tork, fixa till mig lite och sedan gå ut en sväng, tror jag. Jag vill kika på lite kläder, även om jag inte egentligen behöver några nya, så känner jag för att kolla lite i alla fall, för skojs skull! Ikväll ska jag på någon teater också! Har egentligen typ ingen aning om vad det är. En tjej som jag träffat typ 2 gånger sms:ade mig för någon timme sedan och frågade om jag ville gå dit med henne, då hon fått gratisbiljetter av hennes mammas kompis, eller något sådant. Skoj! Och gulligt att hon tänkte på mig, aw! Det blir nog grejt. 
 
Puss å kramis. 
Allmänt | |
Upp