Trött tjej

Kolla vilket gulligt, gammalt par som hamnade på bild. 
 
Jag är sååå trött just nu. Har varit till H&M och köpt hårspännen, promenerat lite, käkat två bananer, handlat ägg och nötter, och ätit några kakor. Men jag är sjukt stolt över mig själv för nu slänger jag inte längre i mig ett helt kakpaket på en gång, som jag tidigare gjorde. Jag tror dock det handlade om att jag åt när jag blev lite orolig. Det är väl en grej; att man typ "tröst"-äter. Men nu när jag har klurat ut att det är därför jag kunde slänga i massa socker, så känns det lättare att inte göra det. Ärligt talat skulle jag bara må sjukt illa om jag slängde i mig ett helt kakpaket nu, vilket jag antar är det normala, hahaha. 
 
Nu ska jag vila i en halvtimme typ, fixa lite middag och sedan dra till den där teatern. Skojs! Tack och hej, leverpastejjjjj. 
 
Allmänt | |
Upp